Przekazywanie feedbacku i jego odbieranie powinno nam się kojarzyć pozytywnie. Tymczasem wiele osób na słowo „feedback” reaguje wręcz alergicznie. W sferze mentalnej rozumieją, że dla ich dobra oraz dobra firmy feedback należy przyjmować i go przekazywać, ale emocje mówią im, że lepiej uciekać, gdy tylko ktoś użyje tego „brzydkiego” słowa.

Kilka tygodni temu na polskim rynku wydawniczym ukazała się książka M. Tamry Chandler i Laury Dowling Grealish, pt. „Feedback (i inne brzydkie słowa). Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze” (Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2020), a ja – przez redakcję portalu brief.pl – zostałem poproszony, aby w nawiązaniu do nowej pozycji wydawniczej napisać kilka słów o feedbacku.  Tak się też stało.

Artykuł znajdziecie klikając tutaj, a z tekstu dowiecie się

  • czym jest wartościowy feedback?
  • dlaczego boimy się feedbacku?
  • co możemy zrobić, aby feedback przestał napawać nas lękiem?
  • co powinniśmy zmienić w naszych firmach i organizacjach, aby kształtować kulturę wartościowego feedbacku?

Chcesz zmienić swoje życie i potrzebujesz wsparcia? Zapraszam na coaching!

Opłaty za coaching należy wnieść po uprzednim ustaleniu terminu sesji.
W razie pytań pisz lub dzwoń.

Kontakt