Przekazywanie feedbacku i jego odbieranie powinno nam się kojarzyć pozytywnie. Tymczasem wiele osób na słowo „feedback” reaguje wręcz alergicznie. W sferze mentalnej rozumieją, że dla ich dobra oraz dobra firmy feedback należy przyjmować i go przekazywać, ale emocje mówią im, że lepiej uciekać, gdy tylko ktoś użyje tego „brzydkiego” słowa.
Kilka tygodni temu na polskim rynku wydawniczym ukazała się książka M. Tamry Chandler i Laury Dowling Grealish, pt. „Feedback (i inne brzydkie słowa). Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze” (Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2020), a ja – przez redakcję portalu brief.pl – zostałem poproszony, aby w nawiązaniu do nowej pozycji wydawniczej napisać kilka słów o feedbacku. Tak się też stało.
Artykuł znajdziecie klikając tutaj, a z tekstu dowiecie się
- czym jest wartościowy feedback?
- dlaczego boimy się feedbacku?
- co możemy zrobić, aby feedback przestał napawać nas lękiem?
- co powinniśmy zmienić w naszych firmach i organizacjach, aby kształtować kulturę wartościowego feedbacku?
Zostaw komentarz