W czasie pandemii koronawirusa wprowadzony został obowiązek noszenia maseczek. Jego celem jest ochrona zarówno pracowników jak i klientów przed ewentualnym rozprzestrzenianiem się groźnego wirusa.

  • Co jednak zrobić, gdy klienci nie stosują się do tych zasad?
  • Jaki sposób komunikacji przyjąć?
  • Co zrobić, aby z jednej strony zabezpieczyć interesy społeczności, a drugiej – zachować kulturę i opanowanie?

Zapraszam do lektury mojego artykułu opublikowanego na portalu LinkedIn

https://www.linkedin.com/pulse/jak-reagowa%C4%87-na-klient%C3%B3w-bez-maseczek-wskaz%C3%B3wki-dla-zar%C3%B3wno-tokarski/

Chcesz zmienić swoje życie i potrzebujesz wsparcia? Zapraszam na coaching!

Opłaty za coaching należy wnieść po uprzednim ustaleniu terminu sesji.
W razie pytań pisz lub dzwoń.

Kontakt