Trudny klient nie straszny pracownikowi call center

Trudny klient. Jak sobie z nim radzić? – 2 dni szkolenia dla pracowników

Trudny klient – mianem tym określamy osoby, które wykazują się zestawem pewnych określonych cech, sprawiających, że proces obsługi staje się uciążliwy. Trudny klient może być despotyczny lub egocentryczny, trudny klient może też być roszczeniowy lub nadmiernie wymagający. Trudny klient to – także – osoba, która jest leniwa i skłonna do nadużywania przysług wyświadczanych przez obsługującego pracownika. Trudni klienci to – również – osoby agresywne i wulgarne. Jak sobie radzić z trudnym klientem? Co robić, a czego unikać? Jak ochronić samego siebie w procesie obsługi przy jednoczesnym zachowaniu pełni profesjonalizmu? Na te i inne pytania padnie odpowiedź w czasie szkolenia, pt. „Trudny klient. jak sobie z nim poradzić?”

Dla kogo jest przeznaczone to szkolenie?

  • Pracownicy obsługi klienta
  • Pracownicy contact centers
  • Pracownicy call centers

Czego się nauczysz i jakie kompetencje rozwiniesz na tym szkoleniu?

  • Zdobędziesz i poszerzysz swoją wiedzę na temat inteligencji emocjonalnej
  • Rozwiniesz umiejętności komunikacji interpersonalnej w trudnych sytuacjach
  • Dowiesz się jak asertywność może Ci pomóc w obsłudze trudnego klienta
  • Nauczysz się asertywnego stawiania granic
  • Wdrożysz umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Nauczysz się ważnych zasad dotyczących obsługi trudnego klienta
  • Poznasz proste techniki radzenia sobie z nadmiernym stresem

Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi. Uczestnicy szkolenia angażowani są do wykonywania różnego rodzaju ćwiczeń dopasowanych do tematu szkolenia, a także do własnych możliwości i umiejętności. Proszeni są o dzielenie się własną wiedzą i doświadczeniem. Zapraszani do dyskusji i zachęcani do zadawania pytań. Dzięki temu każde szkolenie jest skrojone nie tylko na miarę firmy, która je zamawia, ale także dopasowane do realnych potrzeb uczestników.

O SZKOLENIU
W SKRÓCIE

Tytuł szkolenia

Trudny klient. Jak sobie z nim radzić? – 2 dni szkolenia dla pracowników

Termin rozpoczęcia szkolenia

Do ustalenia z zamawiającym

Liczba uczestników

8-16 osób

Miejsce szkolenia

Cała Polska
– do ustalenia z zamawiającym

Trener

dr Wiktor Tokarski

Zapytaj o szczegóły

+48 530 535 539

Szczegółowy opis szkolenia

Praca na sali obsługi klienta, w contact center czy w call center wymaga od wykonujących ją osób nie tylko wiedzy twardej, ale także umiejętności miękkich, które pozwalają odnaleźć się w różnych sytuacjach, także w kontakcie z tzw. trudnym klientem. Program dwudniowego szkolenia, pt. „Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?” został ułożony w taki sposób aby dać uczestnikom nie tylko wiedzę na temat konkretnych technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach, ale także zbudować w nich fundament, na którym te techniki będą mogły działać.

Moje emocje

Pierwsza część szkolenia będzie poświęcona na budowanie tego fundamentu. Zaczniesz od zdobywania wiedzy na temat inteligencji emocjonalnej oraz wglądu w siebie w kwestii swoich emocji. Zobaczysz jak Twoje podejście do emocji wpływa na to jak zachowujesz się w relacjach z innymi ludźmi – w tym – w trudnych sytuacjach z klientami.

Asertywność w relacjach z klientami

Asertywność jest świetnym sposobem budowania relacji z ludźmi, w ogóle, oraz doskonałym narzędziem kształtowania kontaktu z tzw. „trudnym klientem”. W tej części szkolenia dowiesz się czym jest asertywność i pożegnasz się ze stereotypowym patrzeniem na tę wartość. Nauczysz się odróżniać postawę asertywną od dominującej oraz uległej. Dowiesz się też jak Twoja asertywna postawa może pomóc w trudnych sytuacjach z klientami. W tym kontekście nauczysz się też podstaw asertywnej komunikacji, której podstawowym założeniem jest szacunek do siebie przy jednoczesnym szacunku wobec drugiego człowieka.

Jak oswoić stres?

Trudne relacje z klientami są powodem stresu. Kolejny moduł szkolenia „Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?” zostanie poświęcony na to, aby dać Ci ważną wiedzę na temat stresu. Dowiesz się czym jest stres i jakie są jego objawy. Zobaczysz co możesz zrobić w swoim życiu, aby przeciwdziałać powstawaniu nadmiernego stresu, a także otrzymasz wskazówki jak rozładowywać stres po doświadczeniu trudnych sytuacji z klientami.

Ochrona własnych granic w relacjach z trudnym klientem

W ostatnim module dowiesz się jak rozpoznać trudnego klienta, a także jak stawiać granice innym ludziom. Nauczysz się też asertywnego reagowania na krytykę oraz przyjmowania pochwał. Dowiesz się jak przyjmować skargi i wyrazy niezadowolenia ze strony niezadowolonych klientów.

Program szkolenia dla pracowników

DZIEŃ 1

Moduł I – Podstawy inteligencji emocjonalnej

  • Ja i moje emocje
  • Dobre i złe emocje?
  • Jak zapanować nad trudnymi emocjami w obsłudze trudnego klienta?

Moduł II – Budowanie asertywnej postawy w relacjach z klientami

  • Moje granice
  • Postawy: dominująca, uległa i asertywna – jak je rozpoznać? czym się charakteryzują?
  • Prawda i mity na temat asertywności?
  • Jak asertywność może mi pomóc w kształtowaniu relacji z trudnym klientem

Moduł III – Asertywna komunikacja

  • Asertywne przekazywanie własnych opinii i przekonań oraz ochrona własnych granic
  • Jak z szacunkiem do siebie i drugiego człowieka powiedzieć „nie”?
  • Zdania proasertywne jako pomoc w kształtowaniu relacji z trudnym klientem
  • Kształtowanie umiejętności komunikowania się z poziomu „JA”

DZIEŃ 2

Moduł IV – Oswajanie stresu

  • Stres, jego rodzaje i objawy?
  • Profilaktyka antystresowa
  • Jak radzić sobie ze nadmiernym stresem w kontaktach z trudnym klientem?

Moduł V – Ochrona własnych granic w relacjach z trudnym klientem

  • Jak rozpoznać trudnego klienta?
  • Reagowania na krytykę
  • Asertywne stawianie granic
  • Przyjmowanie skarg i wyrazów niezadowolenia
  • Asertywna reakcja na pochwały

Liczebność grupy szkoleniowej

Szkolenie jest najbardziej efektywne, gdy uczestniczy w nim między 8 a 16 osób. Najmniejsza liczba uczestników szkolenia może wynosić 6 osób, a największa 20.

Czas trwania szkolenia

Szkolenie obejmuje 12 godzin szkoleniowych (2 dni), które mogą być zrealizowane w następujących wariantach czasowych:

  • wariant nr 1 (rekomendowany): jeden zjazd szkoleniowy (2 dni)
  • wariant nr 2: dwa zjazdy szkoleniowe (po 1 dzień każdy)

W każdym dniu szkoleniowym przewidziane są przynamniej dwie przerwy kawowe (około 15 minut każda) oraz przerwa obiadowa (3o minut).

Oferta cenowa

Szkolenie wyceniane jest indywidualnie, a jego cena zależy od terminu realizacji, liczebności grupy, a także miejsca, gdzie szkolenie ma się odbyć.

Zapytaj o szkolenie

Trener biznesu – dr Wiktor Tokarski

Trener wystąpień publicznych - dr Wiktor Tokarski

Pierwsze kroki na sali szkoleniowej stawiałem w 2008 roku prowadząc szkolenia dla średniej kadry menedżerskiej jednego z największych polskich banków. W między czasie obroniłem doktorat z socjologii i prowadziłem liczne projekty z zakresu rozwoju osobistego. Przez kilka lat zdobywałem doświadczenie jako menedżer, dyrektor zarządzający, a także wykładowca akademicki. Współpracowałem z takimi markami: BZWBK (obecnie Santander Bank), Instytut Rozwoju Biznesu (obecnie: IBD Business School), TU Allianz Polska, TimeTrend, Riff, Montblanc, Noble Place, ADAMED, PGNiG oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Od 2017 roku przeprowadziłem ponad 2300 godzin szkoleniowych, 1600 godzin coachingu indywidualnego i grupowego oraz ponad 350 godzin executive coachingu. Jestem autorem książek i artykułów naukowych i popularno-naukowych. Ostatnia z książek to tutorial dla pracodawców i pracowników, pt. „Młodzież NEET w miejscu pracy” wydana w 2020 roku.

Jestem doktorem nauk humanistycznych w zakresie socjologii. Prowadzenia szkoleń uczyłem się w IBD Business School w Warszawie, a coachingu w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie.

Dowiedz się więcej o trenerze

Szukasz sposobów na rozwój swojej firmy i jej pracowników?

Zapytaj jak mogę Ci pomóc

Kontakt

Polecane szkolenia dla firm

Szkolenia pracowników z komunikacji interpersonalnej

Skuteczna komunikacja w zespole – 2 dni szkolenia dla pracowników

Więcej
Kompetencje menedżerskie młodej kobiety

Akademia Menedżera – kompetencje menedżerskie w 6 dni

Więcej
Szkolenia dla menedżerów w niewielkim gronie

Skuteczny menedżer – 3 dni szkolenia dla menedżerów
aaa

Więcej
Rozwój osobisty w głowie mężczyzny

Sukces leży w Twojej głowie – rozwój osobisty pracowników
aaa

Więcej

Opinie klientów

Miałem przyjemność pracować z Wiktorem Tokarskim w zakresie szkoleń z zarządzania zespołem oraz komunikacji w Grupie Zibi SA. Dodatkowo Wiktor Tokarski prowadził indywidualne sesje coachingowe dla mnie oraz członków mojego zespołu. Zarówno szkolenia jak i sesje coachingowe były prowadzone w bardzo profesjonalny sposób i bardzo pomogły w definiowaniu własnych ograniczeń oraz ich przezwyciężaniu, budowaniu zrozumienia i zaufania między członkami zespołu, rozwiązywaniu problemów i konfliktów, tak aby można realizować ambitne cele firmy. Bardzo polecam współpracę z Wiktorem Tokarskim szczególnie dla dynamicznie rozwijających się firm działających w trudnym otoczeniu, których struktura ulega ciągłym zmianom. Jestem również przekonany, że Wiktor Tokarski jest doskonałym wsparciem każdego menedżera zarządzającego zespołem oraz działu HR firmy.
Tomasz Kotula, Dyrektor ds. Zakupów i Marketingu, Grupa ZIBI S.A.
Szkolenie „Akademia Menedżera” bardzo wartościowe i pozwalające wykorzystać nabytą wiedzę w praktyce. Odpowiednia proporcja teorii i zajęć warsztatowych. Sposób prowadzenia zachęcał do aktywności i otwartości. Jedno z lepszych szkoleń, w których uczestniczyłem. Z pełnym przekonaniem mogę polecić to szkolenie i trenera Wiktora Tokarskiego.
Piotr Huzarewicz, Zastępca Dyrektora Pionu Produkcji GPW S.A.
Wiktor pomógł mi przejść przez duże zmiany - wspierał mnie swoją wiedzą w przygotowaniu do przejęcia 350-osobowego zespołu. Korzystałem z sesji coachingowych zarówno w kwestiach zawodowych jak i prywatnych. Coaching indywidualny prowadził również dla osób z mojego zespołu. Poza tym szkolenia, które Wiktor prowadził dla Pracowników, którzy rozpoczynali swoją drogę z zarządzaniem, były zawsze wysoko oceniane przez uczestników i przeze mnie. Polecam współpracę z Wiktorem!
Marcin Mańko, Kierownik Sprzedaży Detalicznej, Time Trend
Dwudniowe szkolenie „Skuteczny manager” w RCD Allianz w Opolu było inspirującym spotkaniem pozwalającym poznać, zrozumieć, przećwiczyć i umocnić najskuteczniejsze metody pracy managera. Szkolenie było bardzo merytoryczne i profesjonalne, z ogromną dawką energii. Duże osobiste zaangażowanie prowadzących zajęcia skutecznie udzieliło się każdemu uczestnikowi i pozytywnie wpłynęło na proces szkoleniowy. Zdobyte umiejętności znacznie poprawiły efektywność pracy managerów i umiejętność radzenia sobie z trudnościami dnia codziennego w relacjach międzyludzkich nie tylko w pracy, ale również w życiu osobistym. Rekomenduję „Life Success Wiktor Tokarski” jako podmiot w pełni przygotowany do świadczenia usług szkoleniowych.
Anna Patelska, Dyrektor RCD Allianz Opole
W grudniu 2018 r. brałem udział w prowadzonym przez p. Wiktora szkoleniu Master Manager. Jestem z niego bardzo zadowolony, ponieważ z jednej strony uporządkowało mi ono wiedzę a z drugiej dzięki niemu spojrzałem na swoje kompetencje w nowy sposób. Po szkoleniu zacząłem bardziej świadomie wykorzystywać swoje mocne strony i lepiej dobierałem sposób współpracy z osobami wokół mnie. W roku 2019 miałem przyjemność uczestniczyć w sesjach coachingu indywidualnego prowadzonych przez p. Wiktora. Były to dla mnie spotkania pomagające radzić sobie z problemami życia zawodowego. Znalazłem w nich również dużo rozwiązań, które wykorzystuje prywatnie. Ceniłem sobie szczególnie bardzo trafne zadawanie pytań przez p. Wiktora, które przybliżały mnie do odpowiedzi oraz zwiększały ilość dostępnych rozwiązań w ważnych dla mnie sprawach, ale co też było dla mnie wyjątkowo cenne pozostawiały mnie z ważnymi refleksjami. Szczególnie polecam spotkania z p. Wiktorem osobom szukającym połączenia merytorycznego przygotowania, fachowej pomocy w rozwoju zawodowym i ceniącym sobie brak budowania dystansu pomiędzy szkoleniowcem/coachem a osobą, która szuka u niego rozwoju.
Kamil Bekier, General Manager, Noble Place - Legic Ltd.
Szkolenie “Akademia Menedżera” to doskonały sposób na rozwinięcie swoich kompetencji menedżerskich. Bardzo wysoki warsztat pracy trenera oraz optymalny dobór treści i sposób ich przekazu.
Maciej Puzon, Zastępca Dyrektora Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Wiktora, a także brałam udział w indywidualnych sesjach coachingowych. Wiktora cechuje wyjątkowy profesjonalizm i wysokie umiejętności interpersonalne, ale także wyjątkowe podejście do każdego. Jakość prowadzenia szkoleń grupowych jak i indywidualnych zawsze była na wysokim poziomie. Wiktor bardzo mi pomógł na początku drogi managera. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Wiktorem i serdecznie polecam każdemu, kto chce się rozwijać i doskonalić swoje umiejętności nie tylko biznesowe.
Dominika Błachnio, Specjalista ds. Importu i Marketingu, Grupa ZIBI S.A.
Witam, szkolenie "Skuteczny menedżer" bardzo dobrze odebrane. Znakomity team Joanna Antonik/Wiktor Tokarski sprawili, że szkolenie przeprowadzone w sposób dynamiczny, z elementami warsztatów. Sprawiło, że poczułem się komfortowo. Dobór uczestników oraz poziom trenerów na najwyższym poziomie. Gratulacje!
Bogdan Krawczyk, Właściciel Agencji Ubezpieczeniowej
Rzetelny, terminowy, a do tego sympatyczny. Taki jest Wiktor! Podczas współpracy nad projektami przekonałem się także o jego wielkiej serdeczności i otwartości. Gdy dostałem od niego listę źródeł, przekonałem się jak dokładnie przygotowuje się do opracowania tematu. Materiały, które przygotował, były zaś bardzo praktyczne, ciekawie i poprawnie napisane. Cenię jego umiejętności aktywnego słuchania i dialogu, nie tylko na tematy zawodowe. Gorąco polecam współpracę z Wiktorem.
Marek Vogt-Goliasz, WłaścCreation and Technology Director, Llidero sp. z o.o.
Dobre szkolenie warsztatowe z komunikacji interpersonalnej - mowa ciała, komunikaty werbalne. Treningi odnosiły się do rozwijania naszych umiejętności w skutecznej komunikacji z zespołem (m.in. motywacja, asertywność, rozwiązywanie konfliktów). Dobra atmosfera i dużo ćwiczeń.
Sylwia Hendzlik, Dyrektor Agencji Allianz
Pan Wiktor Tokarski to kompetentny, rzeczowy oraz profesjonalny trener. Cechują go wysokie umiejętności interpersonalne, odpowiedzialność i niespotykana pomysłowość. Zajęcia warsztatowe prowadzi energicznie i z dużym zaangażowaniem. Pan Wiktor dał się poznać jako osoba posiadająca łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Uczestnikami szkoleń przez co szybko odnajduje się w nowym otoczeniu. Pan Wiktor zawsze sumiennie sporządza raporty dotyczące efektywności zajęć i sprawozdania pozaszkoleniowe.
Katarzyna Szober-Pawletta, Właściciel, Edu-Pasja, sp. z o.o.
Szkolenie „Skuteczny Manager” było bardzo dobrym szkoleniem merytorycznym i warsztatowym z racji tego, że poruszało wiele wątków niezbędnych w pracy menedżera. Pokazało nam właściwą komunikację, motywację, asertywność powiązaną z inteligencją emocjonalną oraz zarządzanie konfliktem. Prawie każdego z nas zaskoczyły (jeżeli ktoś rzetelnie wykonywał testy, czyli pisał jak jest, a nie jak chce żeby było) style pracy i komunikacji.
Anna Krysiak, Regionalny Menedżer Ubezpieczeń Grupowych ds. Kluczowych Klientów, Allianz
Miałam i mam nadal okazję pracować z Wiktorem zarówno podczas organizacji szkoleń, jako również uczestnik oraz w sesjach coachingowych. Wiktor w czasie współpracy wykazuje się pełnym zaangażowaniem, zawsze przygotowany do każdego spotkania, przy tym niezwykle wykazując empatię do każdego z uczestników. Pełen profesjonalizm - w częściach merytorycznych, indywidualne podejście. Szkolenia prowadzone przez Wiktora zawsze kończyły się uśmiechem u każdego uczestnika i zadowoleniem. Profesjonalista w swoim fachu. Jako osoba - życzliwy, wzbudzający zaufanie, a uśmiech towarzyszy Wiktorowi nieustannie.
Monika Kotalczyk, HR Coordinator, HR Business Partner, Grupa ZIBI S.A.
Szkolenie z Wiktorem można podsumować trafnym cytatem: „Większość nauczycieli traci czas na zadawanie pytań, które mają ujawnić to, czego uczeń nie umie, podczas gdy nauczyciel z prawdziwego zdarzenia stara się za pomocą pytań ujawnić to, co uczeń umie lub czego jest zdolny się nauczyć”. Serdecznie polecam współpracę z trenerem i coachem z powołania, pełną profesjonalizmu i zaangażowania.
Alicja Matysek, HR Manager, #ALAMATYSEK
Z coachingu u Wiktora korzystałem przez 2 lata. Dzięki niemu zdobyłem motywację do stawania się lepszym człowiekiem w tym lepszym pracownikiem. Dzięki pracy z Wiktorem odkryłem swoje silne strony i nauczyłem się radzić sobie ze słabościami. Nauczyłem się też planować zadania tak aby zrealizować je na czas i ograniczyć stres związany z presją terminu, co przydaje mi się codziennie w mojej pracy zawodowej. Wiktor pomógł mi zmienić moje podejście do pracy, dzięki temu jej wykonywanie daje mi więcej satysfakcji. W pracy z Wiktorem ceniłem sobie jego rzetelność, punktualność i umiejętność dostosowania się do mojego tempa pracy. Polecam współpracę z Wiktorem wszystkim, którzy chcieliby rozwinąć się zawodowo, ale uważają, że osiągnęli już szczyt swoich możliwości. Wiktor potrafi przesunąć tą granicę.
Robert Rodzinka, Dyrektor Finansowy, Villa Verde
Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia „Jak efektywnie szkolić” prowadzonego przez Wiktora. Pomimo wieloletniej praktyki szkoleniowej nauczyłem się wielu cennych rzeczy, które na bieżąco wykorzystuje do dnia dzisiejszego. Również mój zespół uczestniczący w szkoleniu był z niego bardzo zadowolony. Efektem tego jest lepsza jakość prowadzonych przez nas treningów oraz odpowiednia komunikacja dostosowana do grupy szkoleniowej.
Jarosław Guzek, Head of Purchasing and Marketing Department, Grupa ZIBI S.A.
Szkolenie "Skuteczny menedżer" - SUPER.  Bardzo dużo z niego wyciągnę osobiście, zarówno w relacjach „firmowych”, jak i prywatnych. Tego rodzaju szkoleń bardzo mi brakuje, gdyż nie tylko wiedza produktowa jest ważna. Chcę więcej 😉
Emilia Bohun, Agencja Allianz
Szkolenie dało możliwość zajrzenia w siebie, odkrycia obszarów które są jeszcze do „oszlifowania”, uświadomienia sobie mocnych stron a także przeważających stylów pracy i komunikacji. Prosimy o więcej!
Magdalena Prokop, Rydektor RCD Allianz Warszawa 2
Decyzję o shadow coachingu podjęłam z pełną świadomością trudności i konsekwencji. Zdecydowałam się na współpracę z Wiktorem, bowiem byłam pewna jego wysokich kompetencji i dobrych intencji. Dla mnie było to bardzo ciekawe doświadczenie, które pozwoliło mi uczyć się w czasie rzeczywistym, ale również wprowadzać zmiany na podstawie uzyskanej informacji zwrotnej.Trzeba przyznać, że Wiktor jest świetnym obserwatorem i doskonale zauważa ważne aspekty, które niewidoczne dla mnie znacznie utrudniały realizację zaplanowanych czynności.Praca z Wiktorem w obszarze shadow coachingu w moim naturalnym środowisku pozwoliła mi na wypracowanie skuteczniejszych praktyk, które obecnie znacznie poprawiają efektywność pracy i osiąganie celów. Podczas pracy Wiktor wykazał się ogromnym profesjonalizmem i był w pełni zaangażowany a udzielane informacje zwrotne były szczere i budujące. To co uzyskałam dzięki tej współpracy, to solidne podstawy do wprowadzania korzystnych zmian w moich codziennych obowiązkach oraz wskazówki do lepszego funkcjonowania w otoczeniu.Shadow coaching z Wiktorem to inspirujące doświadczenie. To jak dawka tlenu w drodze na szczyt.
Joanna Antonik, Koordynator Sprzedaży, Trener, Allianz Polska S.A.
Byłam uczestniczką szkolenia Master Manager, które prowadził Wiktor Tokarski. Szkolenie było prowadzone w sposób bardzo profesjonalny i zarazem przystępny dla wszystkich uczestników. Wiktor z niewymuszonym luzem panował nad przebiegiem szkolenia pod kątem merytorycznym, ale również równomiernego zaangażowania wszystkich uczestników w części praktyczne szkolenia. Dodatkowo brałam udział w regularnych sesjach coachingowych prowadzonych przez Wiktora, z których wyniosłam mnóstwo praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, współpracy z przełożonymi oraz zarządzania trudną informacją w zespole. Bardzo polecam Wiktora, głównie ze względu na fakt, iż wiedza i umiejętności, które mi przekazał mogłam natychmiast wdrożyć do swojej pracy i wpływały one bezpośrednio na poprawę jakości mojej pracy, jak i jej komfort.
Sandra Róż, Retail Manager, Grupa ZIBI S.A.
Dwudniowe szkolenie, pt. „Skuteczny manager” – świetne pod względem merytorycznym. Świetna postawa prowadzącego, miła atmosfera. Uczestniczyłam w ostatnim czasie w wielu szkoleniach i projektach, w których brak mi było merytorycznej wiedzy prowadzących. Szkolenie, pt. „Skuteczny manager” jest godne polecenia. Bardzo dobre materiały szkoleniowe, świetna forma nauki przez rozwiązywanie różnych zagadnień, praca w zespołach. Oby więcej takich szkoleń. Z całą odpowiedzialnością rekomenduję!
Krystyna Barczyk, TU Allianz Polska S.A.
Brałam udział w szkoleniu prowadzonym przez Wiktora, a także miałam możliwość uczestniczenia w prowadzonych przez niego sesjach coachingu biznesowego. Wiktor ma bardzo wysokie umiejętności interpersonalne, jest bardzo wnikliwy, a prowadzone przez niego szkolenia są uporządkowane i łatwo przyswajalne. Polecam!
Beata Kiereś, Innovation&Development Department Coordinator, Grupa ZIBI S.A.
Do dnia dzisiejszego jestem pod ogromnym wrażeniem przygotowania, spokoju, oczytania i pełnego profesjonalizmu jakie zaprezentował Wiktor w czasie szkolenia na temat emocji. Była to niezwykła przyjemność móc uczestniczyć w szkoleniu przygotowanym przez Ciebie. Liczę, że nie było to nasze ostatnie spotkanie.
Magdalena Bogdziewicz, Właściciel w Magdalena Bogdziewicz Usługi Finansowe
Pracowałam z Wiktorem indywidualnie i brałam udział w szkoleniach prowadzonych dla większej grupy. Pełen pozytywnej i dobrej energii, skutecznie pozwala budować wiarę w siebie i odbudowywać pogmatwane relacje z innymi ludźmi. Pozwala uwierzyć we własne możliwości i daje wskazówki jak to osiągnąć. Szczerze polecam każdemu Wiktora jako coacha w celach prywatnych jak i zawodowych.
Marzena Trejnis, Sales Marketing Manager, Noble Place - Legic Ltd.
Wiktor Tokarski to osoba pełna charyzmy i determinacji. Ma jasno sprecyzowane cele życiowe, które realizuje każdego dnia. Wiktor posiada bardzo szeroką wiedzą z różnych dziedzin życia, dzięki czemu rozmowa z nim to czerpanie ze skarbnicy wiedzy. Przekłada się to również na sposób prowadzenia przez Wiktora szkoleń. Są przygotowane i realizowane perfekcyjnie. Niezwykle ważną kompetencją jaką posiada Wiktor jest zdolność do motywowania siebie oraz innych. Jest świetnym dowodem na to, że jeśli czegoś się chce i dąży się do tego, to staje się to rzeczywistością.
Piotr Stacherżak, Dyrektor Oddziału Banku BZWBK
Duża wiedza fachowa i komunikatywność! Szkolenie antymobbingowe i antydyskryminacyjne na medal! Bardzo polecam!
Jerzy Zieliński, Kierownik Wydziały Planowania i Przygotowania Inwestycji i Remontów, GPW S.A.
Brałem udział w szkoleniu Master Manager, które prowadził Wiktor. Spotkanie od początku do końca przez Wiktora zostało przeprowadzone po jego myśli. Nie było sytuacji w której zawiesił się, zgubił wątek czy został zaskoczony pytaniem z sali. W ten sposób szybko mi zaimponował i wzbudziło to we mnie chęć słuchania i uczenia się, co nie było trudne, ponieważ Wiktor ma rzadką umiejętność tłumaczenia rzeczy w punkt. Bez rozwlekania, dywagacji, milionów wyjątków. Po prostu krótko, przystępnie i logicznie. Wszystko okraszone dużym spokojem i dbałością o odbiór przekazu przez uczestników szkolenia. Zarówno dużo tej teorii jak i praktyki z ćwiczeń w grupach zapamiętałem i byłem w stanie wdrożyć od ręki w swojej codziennej pracy. Po tym szkoleniu byłem po prostu lepszy. Mam od tamtej pory do Wiktora duże zaufanie, lubię z nim pracować i widzę realną korzyść z każdego naszego spotkania i szkolenia.
Artur Róż, Kierownik Działu Zakupów i Marketingu, Grupa ZIBI S.A.
Każde słowo, które wypowiada Wiktor w trakcie szkolenia jest przemyślane i niesie za sobą wiedzę oraz bogate doświadczenie prowadzącego. Szkolenie przeprowadzone przez Wiktora jest nie tylko przekazaniem istotnych informacji, ale przede wszystkim początkiem podróży, w którą nas zabiera… A podróż ta zwie się rozwój…
Łukasz Siedlarz, Dyrektor Handlowy, InterCars S.A.
Zarówno coaching jak i szkolenie "Master Manager" były przeprowadzane są na wysokim poziomie. Na uwagę zasługuje rzetelny sposób poruszanych zagadnień związanych z tematem szkolenia, indywidualne podejście, otwartość, komunikatywność oraz partnerski styl. Wiktor reprezentuje wysoki poziom merytoryczny podczas spotkań coachingowych oraz szkoleniowych. Nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania na sali szkoleniowej. Potrafi wybrać odpowiednie narzędzia i techniki prowadzenia zajęć tak, aby osiągnąć najlepszą efektywność osób, z którymi pracuje.
Piotr Pech, Zastępca Kierownika Sprzedaży Detalicznej, Time Trend
Szkolenie antymobbingowe ciekawe, dużo informacji przydatnych w życiu i pracy. Trener merytorycznie bardzo dobrze przygotowany, rzeczowy i konkretny.
Magdalena Skalec, Kierownik Controllingu Grupy Kapitałowej GPW S.A.
Bardzo profesjonalne szkolenie, pt. "Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy. Szkolenie dla kadry menedżerskiej". Mnóstwo merytorycznej wiedzy na tematy służbowe jak i ze sfery prywatnej.
Aleksandra Bednarska, Kierownik Wydziału Produkcji GPW S.A.
Drodzy Państwo, jako bardzo zadowolony klient Pana Wiktora szczerze polecam go jako doskonałego Trenera ale też i bardzo dobrego człowieka, co pomaga w przeprocesowaniu nawet najmniej komfortowych tematów! Dla mnie najlepsze doświadczenie szkoleniowe w życiu, które zaowocowało znacznym rozwojem mojej kariery zawodowej. Praca z Panem Wiktorem to prawdziwa przyjemność, z niecierpliwością oczekiwałem każdych kolejnych zajęć co jest ważne w pracy nad sobą. Jeżeli będzie okazja to na pewno skorzystam ponownie z wsparcia!
Ireneusz Jarzyna, Kierownik Działu Kontrolingu, Grupa ZIBI S.A.
Realizowane przez Wiktora szkolenie, poprzez jego zaangażowanie, wiedzę i doświadczenie, wnosi do Zespołu dużo pozytywnej energii i inspiracji do działania. Dzięki dużej interakcji Wiktora z Zespołem, uczestnicy są mocno zaangażowani w tematykę szkolenia, dzielą się spostrzeżeniami, wyciągają wnioski. Dopełnieniem całości są sesje coachingowe. Stanowią one nieodzowny element wsparcia oraz rozwoju osoby objętej taką sesją. Cieszę się, że mogłem uczestniczyć w szkoleniu pt. "Master Manager" prowadzonym przez Wiktora oraz współpracować z Nim w kilku sesjach coachingowych.
Tomasz Więcek, Kierownik Serwisu, Grupa ZIBI S.A.
Wiktor Tokarski to specjalista z jakim praca zmienia się w osobistą podróż i przyjemną ewolucją własnego bytu. Podczas szkolenia Wiktor potrafi namierzyć i pomóc zmienić w człowiekowi rzeczy jakie potrzebne mu są do osiągnięcia sukcesu w szkoleniach, byciu dobrym mówcą, etc. Zasady są przede wszystkim oparte o praktykę i dają coś czego nigdy nie da sucha lektura czy wykład. Serdecznie polecam nawet zwyczajne spotkania z Wiktorem, bo to profesjonalista, dzięki któremu wiele zyskałem.
Tomasz Jóźwiak, Montblanc Country Manager, Noble Place - Legic Ltd.
Szkolenie z wystąpień publicznych z Wiktorem było fenomenalne. Dowiedziałem się bardzo dużo o występowaniu i o sobie, swoich słabościach i mocnych stronach. Wiele razy skorzystałem w pracy i życiu prywatnym ze wskazówek, które dostałem wtedy od Wiktora.
Antoni Maliszewski, Brand Manager, Grupa ZIBI S.A.
Uczestniczyłem w specjalistycznym szkoleniu dla kadry menedżerskiej, pt. "Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy". Bardzo merytoryczne szkolenie. Wiedza przekazana w sposób jasny i przystępny.
Piotr Huzarewicz, Dyrektor Pionu Produkcji, GPW S.A.
Czas szkolenia "Akademia Menedżera" był czasem niezwykle wypełnionym i efektywnym. Jasny i prosty przekaz informacji. Duża dawka nowych informacji. Zdobytą wiedzę wykorzystam w życiu zawodowym. Dziękuję Wiktor za poświęcony czas i przekazaną wiedzę. Czekam na możliwość skorzystania po raz kolejny!
Karina Matuszewska, Zastępca Dyrektora
Szkolenie "Akademia Menedżera" na bardzo wysokim poziomie. Przekazaną wiedzę bardzo szybko przyswoiłem z uwagi na przekonujący przekaz prowadzącego. Ćwiczenia prowadzone w sposób - jak dla mnie - nowatorski - umożliwiający szybkie przyswojenie wiedzy. A do tego - ZERO NUDY!
Krzysztof Rajca, Z-ca dyr. Pionu Sieci i Dystrybucji GPW S.A.
Szkolenie „Akademia Menedżera” odbyło się w bardzo dobrej atmosferze pod względem grupy jak i prowadzącego Wiktora. Przekaz bardzo przejrzysty, zrozumiały dla słuchacza z wieloma ćwiczeniami. Trener doskonale potrafił wytłumaczyć zagadnienia i tematy, a wszystko podpierał przykładami z życia. Duża dawka wiedzy i profesjonalizmu trenera. Dziękuję i do zobaczenia na kolejnym szkoleniu.
Paweł Białoń, Kierownik Zespołu Komunikacji Promocji, Fundusz Górnośląski S.A.
Szkolenie „Akademia Menedżera” odbyło się w bardzo dobrej atmosferze pod względem grupy jak i prowadzącego Wiktora. Przekaz bardzo przejrzysty, zrozumiały dla słuchacza z wieloma ćwiczeniami. Trener doskonale potrafił wytłumaczyć zagadnienia i tematy, a wszystko podpierał przykładami z życia. Duża dawka wiedzy i profesjonalizmu trenera. Dziękuję i do zobaczenia na kolejnym szkoleniu.
Michał Trojanowski, P.O. Dyrektora Pionu Inwestycji, GPW S.A.
Uczestniczyłam w szkoleniu o przeciwdziałaniu mobbingowi. Dziękuję za ciekawie przedstawione i dobrze wyjaśnione zagadnienia, a także za to, że wszelkie trudności były od razu wyjaśniane.
Agata Żelezik, Specjalista ds. Organizacji, GPW S.A.
Wiktor Tokarski coaching mentoring szkolenia

Instytut Szkoleń i Coachingu Wiktor Tokarski

Poznaj ofertę coachingu i szkoleń