Asertywność wzbudza wiele kontrowersji. Wielu ludzi obawia się asertywności myląc ją z postawą dominującą/agresywną. Wielu pracodawcom wydaje się, że zatrudnianie asertywnych pracowników w firmie przyniesie im same kłopoty. Tymczasem właściwie rozumiana asertywność powinna stać się cechą pożądaną zarówno u pracowników jak i w życiu osobistym każdego człowieka. Asertywny pracownik nie stawia się ponad innymi, nie próbuje dominować, nie ucieka się do manipulacji, ani też nie przyjmuje postawy uległej. Asertywny pracownik tworzy partnerskie relacje zarówno ze współpracownikami jak i szefostwem. Asertywny pracownik to osoba, która może przynieść firmie wiele wymiernych i niewymiernych korzyści.

Kilka tygodni temu miałem przyjemność napisać artykuł, który został opublikowany na portalu „Dream Employer”. Zapraszam Was do zajrzenia na tę stronę i lektury, a z mojego tekstu dowiecie się:

  • czym jest postawa uległa?
  • jak rozpoznać postawę dominującą/agresywną (często myloną z asertywnością)?
  • czym jest właściwie rozumiana asertywność?
  • czy zawsze należy zachowywać się asertywnie?
  • czy/dlaczego warto zatrudniać asertywnych pracowników (lub dbać o to, aby kształtowali w sobie postawę asertywną)?

Jeśli jesteś zainteresowany tematem zapraszam Cię do lektury mojego artykułu opublikowanego na portalu Dream Employer. Znajdziesz go klikając tutaj: „Czy warto zatrudniać asertywnych pracowników?”.

Chcesz zmienić swoje życie i potrzebujesz wsparcia? Zapraszam na coaching!

Opłaty za coaching należy wnieść po uprzednim ustaleniu terminu sesji.
W razie pytań pisz lub dzwoń.

Kontakt